|
karty sa maju používať na uzemí slovenska tak
|
05.09.2008 12:06 • hujer23 |
|
|
karty sa maju používať na uzemí slovenska tak neviem kam sa chcete ísť sťažovať to by ste neuspeli
|
|
|
podla mna by mali nechat aj stare aj nove lebo co
|
05.09.2008 11:19 • neregistrovaný |
|
|
podla mna by mali nechat aj stare aj nove lebo co my mame robit co sme mimo republiky mae utekat domou?kvoli kartam .fuj hanba slovakom
|
|
|
naco se hadate maji vlastne pravdu prejdem na novu
|
05.09.2008 11:16 • neregistrovaný |
|
|
naco se hadate maji vlastne pravdu prejdem na novu kartu ale muzem si nechat starou neni to uprimne menit karty a zastavyt stare, comame nato rict mi ktery jsme karty koupily a ted jsme v cizine a mame je na H.... a kupovali jsme je dost draho bohuzel nevime na koho sou regristrovani ,tak se sni ted mohu vyfotit
|
|
|
"Kdo neskáče není Čech..."
|
09.08.2008 12:45 • neregistrovaný |
|
|
Ty si naozaj kr...... u mna "stokorunovy". Platforma Skylink ma licenciu na sirenie TV programov prostrednictvom satelitu na uzemi Slovenska. Ja som to nevymyslel a tiez sa mi to nepaci. Takze tvoje komentare spoza rieky Moravy na toto tema mi zneju ako ranny prd - to je ten, ktory sa uvolni ked rano mocim.
|
|
|
Neregistrovanýz 08.08.2008 17:08 netahaj sem ty
|
|
Neregistrovanýz 08.08.2008 17:08 netahaj sem ty tvoje nacionalistické výlevy a věnuj sa tématu. Jenom tady osočuješ a posíláš ostatní na "český server" a přitom toto není vobec slovenský server ale Československý a nebo Česko-Slovenský pro takové nacionalistické ksindly jak si ty. Kvoli takovým jak si ty sa rozdělila republika. Uvědom si laskavě že ty tvoje rasistické úlety tady vobec nikoho nezajímají!!!
|
|
|
pre "Proc ta panika?"
|
08.08.2008 17:08 • neregistrovaný |
|
|
Pocuvaj ty blbecek. Zaplatil som si za sluzbu ktora nefunguje. Pretoze maju v evidencii bordel. Je nas vela - poskodenych. Len ja som to sem napisal. Zrejme je u teba bezne, ze si nieco kupis - a nedostanes to. Slovensko je pravny stat, tu sa zavazky plnia. Tie svoje mudrosti chod pustat na nejaky cesky server, ta "stokoruna" sa urcite ujme, vsetci dobre budu tomu rozumiet.
A neodpisuj mi. Na tie tvoje konfrontacne dristy nie je nikto zvedavy.
|
|
|
Dolezite!1) upokoj sa, aelbo da daj liecit!2)
|
08.08.2008 17:04 • neregistrovaný |
|
|
Dolezite!
1) upokoj sa, aelbo da daj liecit!
2) skontroluj na webe ci tam mas spravnu adresu
3) ak je OK a nestahoval si sa, tak volaj callcentrum a reklamuj
4) biela karta pojde este 40 dni potom, co novu MODRU kartu vlozis do pristroja, takze klud
Hovoris o podvodoch, nie zeby som ich chcel branit, ale v com ta podvideli? Ak mas dokazy chod na policiu, ta ten podvod vysetri a postupi prokuratorovi a ten, ak to uzna za vhodne, posunie sudu
Podvod - nesposkytuju sluzby, ktore si zaplatil - KTORE KONTRETNE???
PS: Tvoje pravne povedomie je na urovni typickeho pouzivatela CIGITV
|
|
|
Proč ta panika?
|
08.08.2008 12:48 • neregistrovaný |
|
|
Proč se "Dolezite" rozčiluje? Nefunguje mu jeho karta, za kterou zaplatil? Nevím o tom, že by se staré karty v nejbližších dnech vypínaly... SkyLink na vlastní náklady karty mění za karty s vyšší hodnotou - více programy. Člověka by nenapadlo, že si někdo bude stěžovat. Ne co vlastně? Ale tak už to u nás chodí. Kdyby SkyLink rozeslal v obálkách stokorunu, jistě by se našel někdo, kdo by si stěžoval, že to mohlo být více. A stejně by tomu bylo, kdyby poslal tisíc korun...
|
|
|
Doporucujem tam zavolat. Napr. moja karta bola
|
08.08.2008 10:51 • neregistrovaný |
|
|
Doporucujem tam zavolat. Napr. moja karta bola podana na poste 4.8. a v stredu, t.j. 6.8. som uz mal poobede v schranke listok o ulozeni zasielky na poste.
|
|
|
Dolezite!
|
08.08.2008 09:11 • neregistrovaný |
|
|
Slovenska klasika. Je 8.8.2008 - a ZIADNA nova karta neprisla. Trpnem, kedy prestane fungovat ta stara.. dnes? Zajtra? O tyzden? Zaplatil som vtedy 4000,- Sk - ze budem pozerat slovenske programy. Budem pozerat velke h. A viete preco NEPRISLA? Lebo NIC NEPOSLALI. Ani tam nevolam - pocuvat vyhovorky a dristy, ked sa chyba hlada vsade len nie u PODVODNIKOV. Ano podvodnici je to spravne slovo - pretoze PODVODOM vylakali 4000,- Sk za sluzby - ktore neposkytuju. Pre vasu informaciu - karta je riadne registrovana, cez web skontrolovana a ked robili spoplatnenu vymenu kariet za 400,- Sk - tak postova zlozenka na zaplatenie 400,- Sk postou riadne ku mne trafila.
|
|
|
Re: "Zabudnite na Markízu v ČR "
|
07.08.2008 15:09 • ® Buddy |
|
|
Nehovoríš pravdu!
Markíza už na TT kartách je, pozri si zoznam kanálov, je tam aj Markiza_TT alebo nejako podobne, cize podobne ako STV1, STV2 a JOJ_test, pre českých bonentov.
Inak, len pre zaujímavosť, podarilo sa mi naladiť STV3 už dosť dávno na satelite, ale nemám Skylink kartu, takže to mám zakódovné.
Majitelia Skylink karty, mali ste pred oficiálnym spustením STV3 na tomto kanáli na satelite už nejaký "zmysluplný" obraz a zvuk? Čo tam bolo? Prázdna obrazovka, monoskop alebo normalny program?!? Bolo to vôbec rozkódovateľné Skylink kartmi?
|
|
|
Máme
|
06.08.2008 18:25 • neregistrovaný |
|
|
Došla, je nádherná! A jede tam multi zadarmo.
|
|
|
Mate ji už?
|
05.08.2008 20:20 • neregistrovaný |
|
|
Došla už někomu ta modrá skylink karta místo bíle, bez toho, aby si objednal multi?
|
|
|
re neregistrovany
|
05.08.2008 12:16 • neregistrovaný |
|
|
aj tam kde je presah novy bola s kabloviek vyradena. Neskor to vyriešili tak ,že na každy panelak dali zvlášt antenu na novu a zlučili to s kablovkou . Trenčin kablovka KabelSat.
|
|
|
Vcelku až na malé vyjímky souhlasím s tím co
|
|
Vcelku až na malé vyjímky souhlasím s tím co napsal neregistrovaný z 05.08.2008 08:21. Mám aj kabel a bývám v oblasti kde je terestrický přes STV1, STV2 a Jojky v perfektní kvalitě a aj Markízy která už je horší s mírným zrněním aj se zesilovačem. Aj když máme terestrický přesah tak do včilška nebyla u analogu v základu a ani v rozšířené nabídce u bývalého Karnelu a včil UPC zařazena Jojka (ta je jenom v digitálu kde chcou za základní nabídku ČT, Prima, Nova, Óčko, Noe, Z1, Inormační UPC Expres, TA3, STV, Markíza a JOJ 299,-Kč). Markíza je od začátku zařazení je v rozšířené analogové nabídce za 499,-Kč a jenom STV1 a STV 2 je analogovém základu za 209,-Kč. Takže bývalý Karnevala a včil UPC zi dělá z příjmu Markízy a Jojky zlatý důl jinak by v oblastech terestrického přesahu byly tyto programy automaticky rařazeny v anologovém základu. Jednou si už mosí Češi uvědomit to že mají podíl na rozdělení Československa a sme dva somastatné státy a tak by za příjem slovenských programů měli měsíčně Češi a část Moraváků něco platit aby se doplatily autorské práva pro druhý stát. Jiná situace je pochopitelně u části Moravy kde je částečný terestrický přesah. Nejsu proti aby slovenské programy byly na kartě TT a Gital pokud se na ně bude platit třeba nějaký symbolický poplatek např. 150,-Kč z kterého se platily poplatky za autorské práva a po právní stránce bylo vše tak jak má být. V žádném případě neschvaluju zařazení programů bez povolení a bez vyřešení autorských práv. U této situace to tam dneska je a za týden to tam nemosí byt. Nevím jak to pak budou těm novým zákazníkům které nalákají na Markízu, STV3 a Jojku (zatím jen test) vysvětlovat až tyto programy zmizí.
|
|
|
Zabudnite na Markízu v ČR
|
05.08.2008 08:21 • neregistrovaný |
|
|
Nevsadil by som ani deravý groš na to, že v ČR bude dostupná Markíza a STV3.
Markíza a Nova majú rovnakého vlastníka, ktorý nemá záujem kanibalizovať si podiel na reklame sesterskou TV. Slovenské káblovky (vrátane UPC) dostali pred pár rokmi veľmi tvrdé vyhrážky zo strany Novy a všetky museli Novu odpojiť až na pár výnimiek kde je terestriálny presah. Nova bola zlikvidovaná aj v Bratislave, hoci v niektorých mestských častiach terestriálny presah existuje.
Takže na Markízu zabudnite.
STV3 je taký istý športový kanál ako ČT4, vysielacie práva na šport nie sú práve lacné a v súčasnej finančnej situácii STV pochybujem že bude platiť práva aj pre ČR. Jediná možnosť by bola, ak by Skylink zaplatil rozdiel v cene vysielacích práv - napr. poskytnutím výrazných zliav STV na satelitné šírenie signálu.
|
|
|
Z akeho titulu by mala byt v Cesku sirena STV 3 ?
|
01.08.2008 22:56 • neregistrovaný |
|
|
Z akeho titulu by mala byt v Cesku sirena STV 3 ? to by rovnako mohla byt na Slovensku sirena CT4, co je v sucsanosti nemozne...
|
|
|
Neviete nieco o plataforme DIGI
|
01.08.2008 22:11 • neregistrovaný |
|
|
Chem sa opytat ci DIGI bude postupovat podobne,ako SkyLink,ci zmeni karty a tim aj mozno kodovaci system.
|
|
|
technik
|
01.08.2008 20:05 • neregistrovaný |
|
|
TaT se alespoň snaží, ale Gital hnije
|
|
|
hovoris o niecom inomRRTV udeluje licencie, uklada
|
01.08.2008 18:39 • neregistrovaný |
|
|
hovoris o niecom inom
RRTV udeluje licencie, uklada pokuty
neriesi cezhranicny prijem, naopak riadi sa smernicou EU a ceskymi zakonmi, ktore musia byt v sulade s EU
kablovky su taktiez riesene v smercnici EU tzv. PREBERANE VYSIELANIE
takze sa obavam, ze nemas pravdu
|
|
Celkový počet komentářů: 40 / zobrazují se: 1 ... 20