Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Sobota • 28.12.2024 - 08:24:51   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Pakety a stanice | Články
 

Potvrzeno! Nova již brzy na satelitu v CS linku

  Autor: Lukáš Polák , e-mail: lucky.boy@volny.cz Přidané: 09.02.2007



O tom, kdy a zda vůbec bude televize Nova zařazena do CS linku, se vedly dlouhé diskuze mezi satelitními diváky i laickou veřejností. Serveru satCentrum se podařilo zjistit, že start této komerční TV je již doslova za dveřmi. Otázkou už teď pouze zůstává, kdy k němu dojde. Smlouva mezi Novou a Gitalem už je podepsaná.


Ano, je tomu skutečně tak. Televize Nova už by se měla definitivně, co nevidět, objevit na kartách firmy Gital. Včera to našemu serveru potvrdila její tisková mluvčí Veronika Šmítková. „Smlouva mezi CET 21 a společností Gital je již podepsána. Datum, kdy se Nova na satelitu objeví, už je jen záležitostí společnosti Gital a vlastního technického propojení resp. začlenění do vysílaného multiplexu," sdělila Šmítková.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) povolila v druhé půlce prosince společnosti GITAL šíření převzatého vysílání programu TV Nova v nabídce CS link. Zahájení vysílání se původně předpokládalo ve druhé polovině ledna. Nyní tedy vše záleží pouze na firmě GITAL.


Nova bude kódována systémem CryptoWorks, tak jako jsou všechny ostatní programy v CS linku. Pravděpodobně bude zařazena na druhý transponder CS Linku. Na stejném transponderu dnes vysílá kanál HBO a v noci Hustler TV, v druhé polovině února se zde dále objeví filmové kanály společnosti SPI International FILMBOX a NONSTOP KINO.


Pravděpodobné technické údaje zařazení TV Nova do CS Linku:

Satelit: Astra 1D
Pozice: 23,5 stupňů východně
Transponder: 15
Frekvence: 11,992 GHz
Polarizace: horizontální
SR: 27500
FEC: 3/4
Kódování: CryptoWorks


Včera jsme také kontaktovali ostravskou centrálu druhého distributora přístupových karet pro CS Link – společnost Trade and Technology. Podle jejich vyjádření i oni jednají s Novou a mají zájem o brzké přidání této nejúspěšnější české komerční televize na abonentské karty Trade & Technology.


Lukáš Polák, satCentrum, 9.2.2007


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 75   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
13.02.2007 • ProSiebenSat.1: nový transpondér Astra kvůli rušení DECT
13.02.2007 • Významný přírůstek v počtu kanálů HDTV na družici ASTRA [ 1 ]
07.02.2007 • ČT4 Sport rok od zahájení vysílání [ 8 ]
02.02.2007 • Volksmusik.tv a Auto-Moto-TV zahájí 8.2.2007 satelitní a kabelové vysílání
01.02.2007 • Hallmark testuje nový program [ 15 ]
28.01.2007 • Fotbal na Galaxii sport v únoru 2007

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.


za obsah níže uvedených komentářů satCentrum nezodpovídá!
[ nejnovější komentáře jsou nahoře ]
2 / 4

  @CS 

12.02.2007 09:22 • Jan
Registrace nic neřeší, jak jsme svědky na parabole, není problém se přihlásit z libovolné IP adresy a zaregistrovat si nový nick. A taky nevím, čím se liší označení anonym od třeba CS.
Zrovna ty vyvoláváš čas od času nenávistné polemiky a napadání pod rádoby "moravským" národnostním cítěním. Trapné je také tvoje neustálé pravidelné rýpání do redakce, místo abys něco někomu pomohl a poradil, tak jen pliveš kolem sebe zlou slinu. Prober se, Zlíňáci se už za tebe stydí!

 
 
  @mirek 

12.02.2007 09:12 • CS
Mirku daj sa dohromady a uvědom si co píšeš. Totiž úrověň diskuze na satcentru je už dávno stejně ubohá jako na parabole. Debilní lidi sú totiž všade a nezáleží na tom jestli je to web ze Slovenska a nebo z ČR. Navíc redakce Satcentra neumí zamezit ani tomu aby každý vystupoval pod anonymem. Na parabole sa nikdo nedostane do diskuze kdo není zaregistrovaný a nemá svoj nick!!!
Je to tady na satcentru už trapné aby každý urážel pod anonynem atd.
 
 
  ludia, sa umravnite, uz sa tu ... 

12.02.2007 08:45 • mirek
ludia, sa umravnite, uz sa tu hadate ako na parabole, nechcite sa znizit na taku nizku uroven diskusie ako je tam !!!
 
 
  @anonym two 

12.02.2007 08:23 • s@t@n
ty si prosím ťa odkiaľ?vyzerá to tak,že prijímaš novu na nejaký hrdzavý drôt a ide ti pekne.No ja ju nemám a preto som písal,že bude dobré,ked sa objaví konečne v CS linku-nič viac.Ty si ma chytil za slovíčko,že nova na satelite už dávno je.Ano,ale to,že tam je viac než rok je iba zasluha upc,ktorá ju neštandardným spôsobom dopravuje na satelit. Takže písal som prvý príspevok kvoli tomu,že novu nemám a ked bude v CS linku,tak ju mať budem-lebo v digi-tv slovensko nie je a upc je predražená-hoci sa tam nova prijimať na slovensku dá. A je samozrejmé,že nova sa na satelit nehrnie, je to výsledok neunavného "prosíkania a presviedčania" zo strany Gitalu. Nechcem ťa nijako urážat, ale pôsobiš tu velmi suverénne a za každu cenu chceš vyvrátiť názor každému prispievateľovi.Netvrdím,že nemáš pravdu,ale zbytočne sa zameriavaš v príspevkoch na okrajové veci a rozoberáš ich tu
 
 
  proc by prima nepotrebovala sa ... 

12.02.2007 08:00 • duchman
proc by prima nepotrebovala sat kdyz bude dvb-t? nejak to na ty vesnicke prevadece musi dostat ne? a jak tedy?
 
 
  anonym two:Ako pozeram,tak ty ... 

11.02.2007 20:46 • Blooddog
anonym two:Ako pozeram,tak ty si pre istotu jeden z tych pesimistov...casom uvidime kto bol blizsie k pravde :-)
 
 
  @ Blooddog 

11.02.2007 20:33 • anonym two
ty si tiež jeden z tých, ktorý verí tomu, že keď bude DVB-T, tak signál bude
všade? Dúfam, že to je len ďalší tvoj pokus o vtip.
BTW: Ty vari vieš, kedy začne v CZ - nazvem to "štandardne" - vysielať DVB-T? Pretože ja poznám iba dátumy uvedené v TPP a tie zatiaľ spomínajú rok 2010...
Že si o ČRo nič nepísal nespochybňujem. Ja som ho uviedol preto, lebo kontrakt ČT zahŕňa aj služby pre rozhlas...
 
 
  anonym two:Prima satelitny sig ... 

11.02.2007 19:36 • Blooddog
anonym two:Prima satelitny signal momentalne potrebuje to mas pravdu..ale ked sa spusti dvb-t,tak uz nebude...kedze ma povolene vysielanie na celom uzemi...inac o Ceskom rozhlase som nic nepisal :-)
 
 
  @ s@t@n 

11.02.2007 19:00 • anonym two
pozorne som si prečítal tvoj príspevok a neviem na čo si ho písal. Nova na satelite je. Bodka. To chceš teraz pri každej televízii na orbite skúmať, kto, odkiaľ a za akých podmienok ju dopravuje do miesta odkiaľ je vysielaná na satelit??? Čo to s tým má? Jednoducho je tam a hotovo.
A pre tvoju informáciu - Nova samozrejme nebude mať vlastný uplink (ten zabezpečuje CzechDivision) a keďže presadzujem korektné informácie určite pre teba nebude prekvapením ani to, že to vysielanie nie je jej iniciatíva, ale iniciatíva firmy Gital.
 
 
  @ Blooddog 

11.02.2007 18:52 • anonym two
Akože si možno myslíš, že si bohvieako vtipný. Ale na smiech tu nateraz nič nie je.
Prima satelitný signál potrebuje, pretože jej slúži na zásobovanie relatívne veľkého množstva nízkovýkonných vysielačov po celej ČR a takisto hlavných staníc kábloviek. A je veľmi pravdepodobné, že toto riešenie je najlacnejšie. Podrobnosti jej kontraktu nepoznám, neviem sa k nim vyjadriť. Ale je jasné, že tvoja úvaha je scestná.
Kontrakt medzi ČT/ČRo a na druhej strane T-Systems/PragoNet a spol. je podpísaný do roku 2016. ČT využíva satelit ako záložnú trasu, ČRo dokonca ako primárnu distribučnú trasu. Je jasné, že aj v tomto prípade je tvoja úvaha scestná.
Oba subjekty nateraz satelitné šírenie potrebujú a poskytnutie signálu pre aj pre DTH je pre ne určite plus z hľadiska image - minimálne v komunite technických a technologických nadšencov.
 
 
  cryptoworks 

11.02.2007 15:35 • piro
takze pojde rovno ako cz a sk link free :)
 
 
  @anonym two 

11.02.2007 15:17 • s@t@n
v poriadku, beriem na vedomie, že som to nepomenoval správne.Ano, tv nova je na satelite, ale nemá svoj vlastný uplink.UPC ju preberá z digitálneho pozemného vysielača niekde v česku a sama na svoje náklady ju prenáša na satelit, digi tv tento signál kradne a má tv nova tiež.Mne však išlo zásadne o cs link.Pokial si zakupiš kartu, tak neplatiš žiadne mesačné poplatky-stačí registrácia na českého občana. V digi-tv na slovensku nie je tv nova k dispozícii a v upc direkt na astre je nova zablokovaná pre príjem na slovensku, hoci stačí kartu hodiť do iného prijimača a beží.Lenže ja nie som ochotný vyhadzovať tolké peniaze takým darmožráčom,ako su upc.A vôbec, kvalita signálu tv nova v upc direct nezodpovedá digitálnym štandardom.Preto je dobré,že nova začne vysielať v cs linku a bude mať svoj vlastný uplink-oficiálny.a tam bude aj šlušný dátový tok...
 
 
  anonym two:Ak bude Nova pay tv ... 

11.02.2007 14:51 • Blooddog
anonym two:Ak bude Nova pay tv,tak je len otazka casu (koniec zmluvnej viazanosti CT a Prima TV),kedy sa podpise nova zmluva medzi tymi dvoma a poskytovatelom satelitneho vysielania a budu pay tv aj tie dve :-)
 
 
  @ s@t@n 

11.02.2007 12:07 • anonym two
patrilo by sa, aby na špecializovanom serveri boli šírené iba korektné informácie. Tvoj príspevok preto treba poopraviť v tom zmysle, že Nova na satelite samozrejme je - dokonca pred pár dňami to bol prvý rok od spustenia v jednom z paketov. Mám na mysli služby UPC Direct CZ a DIGI TV CZ.
 
 
  CT nezníži dátový tok,lebo nov ... 

11.02.2007 11:50 • s@t@n
CT nezníži dátový tok,lebo nova bude na inom transpondéry!nova pribudne na frekvencii,kde je teraz hbo a hustler-takže neplačte.nikto netvrdí,že nova je super televizia-ale nájde sa tam niekedy aj dobrý program,alebo nejaký film,či seriál.Ja byvam v banskej bystrici a signál nova nemám-nie je ani na satelite,takže ocenim,ked ju bude možné už prijimať.Hoci si ju pozrem ked len raz do týždna-ale pozrem a je to lepšie ako nič
 
 
  presne tak jak pise anonymTWO: ... 

11.02.2007 11:11 • duchman
presne tak jak pise anonymTWO: ostatni stanice jdou na satelit z vlastni iniciativy a plati si za to.
Nova pouze souhlasi ze ji nekdo bude sirit pres satelit, nova sama satelit nepotrebuje.
Cili to musi zaplatit ten kdo ji bude vysilat pres SAT. a z ceho nez z mesicnich pausalu jako za paytv?
 
 
  @ anonym; 08:49 

11.02.2007 10:48 • anonym two
to že by sa za Novu malo platiť zatiaľ nikto netvrdí.
No tieto fakty sú jasné:
1. za služby sa platí,
2. ostatní vysielatelia si svoje vysielanie v CS Linku platia sami,
3. projekt TV Nova v CS Linku je iniciatívou distribútora kariet,
4. služby za prenos v pakete teda pravdepodobne bude hradiť (aspoň podľa dostupných informácií) Gital,
5. predpokladaná cena za službu sa môže pohybovať na úrovni cca 10 miliónov Kč ročne (ak má niekto inú info o cene nech poskytne),
6. tá predpokladaná suma sa podľa mňa nedá generovať len z predaja kariet a kupónov na základ a ešte k tomu opakovane každý rok
To je zhruba všetko. Ako to nakoniec bude sa ukáže v správnom čase. Nie som si však celkom istý, že to bude bezplatná zaležitosť. Rád by som sa mýlil.
 
 
  Nejlepší by asi bylo všechny p ... 

11.02.2007 10:14 • anonym
Nejlepší by asi bylo všechny programy v CS linku zrušit a vysílat jen tu nejlepší NOVU aby měla co největší datový tok aby se všeci mohli kochat super programem na NOVĚ v super kvalitě!!! Bože jak sou ti lidi v Česko-slovensku omezení že tak propadli té NOVĚ. Jenom se přidávájí takové programy na hovno a ubírá se datovému toku ČT.
 
 
  to anonym z 23.46 

11.02.2007 08:49 • anonym
a prečo si myslíš že by sa platilo za tv nova? bude zakóvaná ako ostatné celoplošné kanály. Teda tí čo majú karty-im dôjde zápis na kartu a je to?
 
 
  Za CT ani Primu sa neplati, pr ... 

10.02.2007 23:46 • anonym
Za CT ani Primu sa neplati, preco by sa malo za Novu, ved je to rovnaka stanica, komercna, s reklamami, nie nejaky filmovy program. Ked pribudla do SL TV JOJ, tiez fungovala bez problemov, bez dalsich poplatkov. Za tie ostatne stanice v CZ a SL kto plati?
Ved si predstavte, keby sa platilo nejake minimum, 100 korun mesacne, to si radsej kazdy objedna HBO napr.
Myslim ze Gital bude mat zisky z predaja kariet a aj z dalsich programov, viac ludi si objedna napr. HBO alebo nieco ine ked tam bude aj Nova, v zaklade.
A este nieco, je to primarne urcene pre Cesko a tam ma Novu analogovo skoro kazdy, aj ked ju niekto nema, tych par ludi by ziadne velke zisky nepriniesli a ti ktori by si inak kupili aspon karty koli zakladu by si takto radsej nekupili nic ako platit kazdy mesiac za pozemny program ktory ma kazdy zadarmo a ktory je v zaklade aj v kazdej kablovke.
 
 
Celkový počet komentářů: 75 / zobrazují se: 21 ... 40

zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist