Zákazníčka sa sťažovala, že nemá kde uhradiť servisný poplatok v hotovosti. Tých pár predajcov má dovolenky a tak bola nútená zaplatiť za servisný poplatok nehoráznu sumu a následne sa prišla posťažovať na ich praktiky. Skylink používa iba čas od času a napriek neskutočnému zdražovaniu servisného poplatku od určitej doby z 0, cez 1.2 až na 3,99 eur bola nútená takúto vysokú čiastku zaplatiť, keďže prechodom k inej spoločnosti by nič neušetrila. Teraz ale k podstate. Od určitej doby jej predajcovia Skylinku oznámili, že už sa nedá platiť 3,99 eur v hotovosti a preto im musí zaplatiť kvôli Markíze 4,97 eur. Keďže jej prvotný predajca Skylink na svojom mieste už "skapal", navštevovala iných, tento týždeň ale väčšina predajcov mala dovolenky a tak bola nútená ísť k predajcovi, ktorý jej rovno povedal, že on jej veru za 4,97 eur nič neaktivuje, lebo to sa mu neoplatí! Šokovaná pani sa ohradila, že takto bežne platí v hotovosti u iných predajcov. On jej vysvetľoval, že musí platiť nájomné za priestory a z tej sumy 4,97 eur má iba pár centov a to mu ani nestojí za ten papier, ktorý vytlačí, hoci to nie je žiadny daňový doklad. Pani povedala, že jej taký zbytočný papier netreba. Tak pán predajca použil argument "ťažšieho kalibru". On je už dôchodca a jemu sa tu potom neoplatí zaoberať sa takýmito službami. Pani nutne potrebovala programy a tak mu vraví. A koľkože chcete za tú aktiváciu navyše? Dôchodca požadoval 1,5 eur. Pani zaplatila za servisný poplatok 6,47 eur a kade chodí, tam sa sťažuje a rozpráva o tom, aký je ten Skylink nenásytný a akých drzých má predajcov...
Určite nie je správne, že na Teba reagujem, lebo neviem, na čo by sa dalo. Ty ale ozaj vyzeráš ako "prilepený" na toho svojho. Tak či náhodou nevieš, kedy si už ten tvoj urobí poriadok, aby jedni neplatili vydieračské prachy za niečo, čo nemajú a iní platia drobné ďalším za niečo, čo by nemali mať v žiadnom prípade...
Lubosko, v podstate, ktorú si uviedol, s Tebou plne súhlasím. Predstav si, keby sa Ti to tam zablokovalo. Peristaltika je základom Tvojho života. Dávaj si preto veľký pozor na jej oklamanie a spomalenie...
luterán s glisnikom boli komplici . založili slovak link a čech link . začalo to s kabel plus. no , len že , každý chcel hrabať na svojom piesočku . tak ho glisnik vyprášil a dal sa na podnikanie s niekym iným. tak a teraz luterán sústavne útočí na skylink , lebo dostal kopačky .
Tak teraz si položil strechu totálnej absurdite! Ak je štát ovládaný štátnou mafiou, ktorá je minimálne spriaznená, ak nie priamo napojená na poskytovateľov elektronických služieb, tak potom radiť zákazníkovi, aby podával trestné oznámenie je najvyššia forma naivnosti, alebo sarkazmu. Ak by si nechápal o čo ide, spomeň si na nedávnu kauzu PPA a poberanie dotácií pre mafiánske firmy na asfaltové parkoviská, letiská, nehovoriac o dotáciách na pôdu, ku ktorej nemali ani nájomný, tobôž vlastnícky vzťah! A Ty ešte komusi radíš, aby podával trestné oznámenie na štátnu mafiu a jej spolukšeftárov...?! TO nemá žiadny význam v krajine štátnej mafie, kde ruky polície, vyšetrovateľov a sudcov sú prepojené s mafiou. Jediný význam má verejne sa informovať o danom stave a hľadať spôsob ako eliminovať vplyv štátnej mafie na samotný štát.
Potvrdzuješ, čo som si myslel. Seriózny prevádzkovateľ v normálnej krajine, to je rovnaké ako keď si kupuješ benzín presne stanovenej hodnoty u rôznych predajcov, prípadne mlieko s tukom 1,5 v rôznych predajniach. Máš pomerne veľkú istotu, že nebudeš okradnutý v objeme a kvalite a taktiež v komforte predaja a uskladnenia tovaru, lebo tieto komodity podliehajú prísnej štátnej kontrole. U prevádzkovateľov elektronických služieb v SR a takmer rovnako i v ČR štátne kontrolné úrady prakticky nekontrolujú a nesankcionujú hrubé porušovanie platných zákonov! Tvrdiť, že mne sa nepáči mlieko, benzín, alebo rovnako tak poskytovateľ akejkoľvek elektronickej služby je totálny nezmysel. Nepáči sa mi nečinnosť štátu a príslušných kontrolných orgánov!
Nebola to dôchodkyňa, ale nevadí. A tiež nevadí ani to, že nerozumieš podstate fungovania normálneho štátu. Verím, že časom to pochopíš a aj to, ako by mal fungovať seriózny poskytovateľ elektronických služieb. Presné a jasné podmienky,cenník, prísna štátna a verejná kontrola, žiadne Serpo a žiadne podvody.
Práveže, naopak. My voláme po fínskom, nemeckom a inom podobnom "socíku". Kde štát je základná služba pre ľudí v oblasti energetiky, dopravy a sietí a kde stredná vrstva je rozhodujúci ekonomický element v poskytovaní služieb v konkurenčnom prostredí. Neviem čo máte u Vás, u nás máme štátnu mafiu prerastenú do klasickej a strednú vrstvu už prakticky žiadnu. Môcť si "vyberať" prakticky jednu a tú istú službu medzi mafiánskymi službami prebalenými do iného papiera a tešiť sa iba z toho papiera, tak to už je naozaj strata sebaúcty.
Realitu nechápeš ty. Je taková, že už nemáme socík. Podnikatel si určuje, jaké služby/výrobky a za jaké ceny bude nabízet. A zákazník si určuje, jestli takovou službu/výrobek koupí. Na tom není nic špatného. Podnikatelů je dost a zákazníků taky. Každý si má z čeho vybírat. V tom tvém (pravděpodobně smyšleném) příběhu se nic špatného nestalo.
Ďakujem za povzbudenie a ak dovolíš, urobím vysvetlenie. Toto nie je žiadny antipríspevok v zlom zmysle, toto je reálny prípad, nad ktorým sa majú pohnúť mysle. Neuraz sa, keď Tvoja myseľ je jednosmerne orientovaná, nepochopíš realitu, ani za Pána...
No už jsem se bál - několik dnů a žádný antiSkylinkový příspěvek, no ještě, že už je vše při starém.
Skylink nabízí spoustu balíků i platebních metod. Paní může platit kartou, inkasem, sms, převodem, sipem... To, že si dupe a vynucuje něco, co konkrétní prodejce nenabízí je její problém. A pokud má pocit, že něco není v pořádku, tak je tu helpdesk Skylinku.
Dále má paní možnost od takového hrozně ošklivého Skylinku odejít - providerů máme víc než dost.
A argument - "nutně potřebovala programy" Nutně člověk potřebuje jíst, pít, bydlet, lékaře atd. Programy rozhodně ne.