Prišli dvaja na jednoduchý úkon pretočenia paraboly z pozície 23.5E na 16E. Jeden už po 60ke a druhý o pár rokov menej. Najprv dlho premýšľali ako to urobiť, či točiť doprava a či lepšie doľava a potom sa pustili do práce. A točili doprava, doľava, hore a dolu, boli tu už hodinu a nič. Vraj je zlá parabola, treba ju vymeniť. Ako môže byť zlá, keď ešte pred hodinou fungovala na Skylink? Zasa pol hodinu krútili parabolou a nič. Už som mal nervy a vravím im, dajte to späť na Skylink a pakujte sa. Chvíľu to zasa krútili a že nie, že parabola je nanič. A že kto im zaplatí robotu a stratený čas? Bol som v prekérnej situácii, chcel som Orange a hlavne LM a teraz čo, som v pasci, nemám ani Skylink a ani Orange. Vravím im, ak to nenastavíte volám políciu. Oni si zavolali akéhosi šéfa a boli takí blbí, že som počul, ako im ten nadáva, že či sú načisto neschopní jednoducho pootočiť parabolu o pár centimetrov. Potom sa tí dvaja vzdialili a radili a prišli s tým, že či súhlasím, aby nainštalovali novú parabolu, že ten Orange istotne bude fungovať. Mali to dobre premyslené, bol som nútený súhlasiť. Čuduj sa svete o pol hodiny už bol signál na mojom televízore Philips so SAT tunerom. Problém však nastal pri druhom televízore Sharp, ten montéri nevedeli nastaviť ani po hodine laborovania. Zasa som dostal nervy a už som ich hnal preč. Lenže veci už boli inštalované a tak som im podpísal papier, s tým ,že na druhý deň pôjdem do predajne a urobím tam vietor. Prišiel som a žiadal okamžite niekoho, kto je schopnejší a okamžite nastaví aj druhý televízor so zabudovaným sat tunerom. A oni, že musím čakať ďalšie dva týždne, lebo záujem je obrovský.To ma napálilo tak, že som kričal na celú predajňu, že s takýmito technickými babrákmi nenainštalujú za deň ani jedného zákazníka. Mládenec, že čo chcem, veď že mi všetko funguje a či mám istotu, že ten Sharp je v poriadku. To ma tak vyprovokovalo, že som žiadal o spísanie reklamácie a s tým, že odstupujem od zmluvy. A on mi na to, že nie je problém, že reklamácia sa vybaví do 30 dní a ak chcem odstúpiť od zmluvy, musím zaplatiť 200 eur zmluvnú pokutu ! Tak to ma vytočilo do nepríčetnosti, mladík bol ale dobre školený a vraví mi zmierlivo, viete čo, vybavím Vám technika na zajtra, vydržte, pozrie sa na to. Na druhý deň prišiel omnoho mladší technik a za 15 minút šikovne nastavil Orange na Sharpe. Vravím mu, to čo za exoti boli tí pred Vami. On ich ale obhajoval, tkaže nakoniec som prišiel na to, že asi to bol asi ich šéf. Toľko k montáži, čo sa Orange týka, som veľmi spokojný aj s kvalitou obrazu a hlavne s LM. No kto by veril tomu, že za 2,20 eur toto môže byť na dvoch TV. A ešte som takmer zabudol, na 3 mesiace mám zadarmo aj HBOčka... Pozn autora - Ak je všetko, čo dotyčný uviedol pravda, ako je niečo také na Slovensku možné? Jedni majú u Skylinku za 3,99 eur akože oficiálne zopár reklamných programov na 1TV, iní majú na Skylinku načierno za 4 eur 123 programov a ďalší majú oficiálne cez Orange takéto úžasné montážne zážitky a následne na 2TV oficiálne za 2,20 eur dokonca ešte aj Ligu Majstrov...
|