Menežéri Astorgu sa pokúšajú nahradiť stratu viac ako milióna abonentov viazaných na službu Skylink na území SR a ČR, kúpou spoločnosti UPC, ktorá v Rumunsku, Maďarsku a v ČR a SR údajne mala 0,8 milióna abonentov. Jeden abonent ich vraj vyšiel na cca 230 eur. Aký je predpoklad, že sa im investícia vráti ? A je vôbec ? To nie je podstatné, dôležité je, aby veci boli neprehľadné pre akcionárov a menežéri mali čo najvyššie odmeny. A to sa v portfóliu pohrebnej služby, žrádla pre psov i mačky, výroby plastových rúr, poistenia, farmaceutík a iných komodít aspoň na nejaký čas dokonale stratí.
JPP uvádzala nasledovné. Orange mal záujem o spolupráci s pôvodným white label Skylink na 23,5E, Astorg M7 sa toho logicky obával. Orange sa presunul na 16E. Freesat a teda UPC vykazovalo straty a preto Orange o UPC záujem nemal. Astorg nakoniec UPC akože kúpil, hoci je otázne, či to bola dobrá kúpa. Lebo teraz budú všetci nervózni. Financovať kapacitu na dvoch SAT pozíciach a riešiť to, že ktorá má skončiť v časovom horizonte zopár rokov pri raketovom nástupe IPTV, tak to je ozaj chaos navyše pri trende, kedy od Skylinku abonenti utekajú ako diví...
Konkurencia zacne robit presne to, co robi M7 Group v CR pri vypinani DVBT a prechode na DVBT2.
Zakaznikom Freesatu budu napr. tvrdit, ze ich operator krachol a ze mozu prejst k nim. Pri niektorych operatoroch nebudu musiet ani pretacat antenu len vymenit box prip. kartu.
Podla hesla "kto s cim zachadza, s tym tiez schadza"