Vážený pane GC z Levice, asi jste nepochopil, co je to servis a podpora zákazníkům. Pokud jistá společnost provozuje vlastní stránku a na ni poskytuje servis - podporu pro své zákazníky, nemůžete jí mít za zlé, že tuto činnost, která určitě není zadarmo, bude poskytovat jen svým zákazníkům a ne všem, kteří mají receiver stejné značky ale koupený kdoví kde. Je to jako byste si ve firmě otevřel autoservis pro svá firemní vozidla a najednou tam jezdili na bezplatné prohlídky i auta z jiné, dokonce konkurenční firmy. Prostě se musíme smířit s tím, že ten nejlevnější nákup (třeba na internetu) bez další podpory není vždy to nejlepší řešení. Zatímco dříve si lidé sami spravovali auto, stavěli dům a montovali satelit svépomocí, dnes je ta doba už jinde. Specializované firmy vám poskytnou kvalitní práci se zárukou, ovšem samozřejmě se nejedná o charitu, ale o podnikání. A i software a také znalosti a získané vědomosti jsou zbožím, za které je nutné platit. Nevím, jaké je vaše zaměstnání, ale také zcela určitě chcete dostávat za svoji práci adekvátní odměnu - plat. Nebo je to jinak?
Odpovědět
|