|
@arsat84
|
|
19.05.2018 00:05 • ® zagrapan |
|
|
jj myslím, že je to v této nešťastné situaci nejlepší řešení
Odpovědět
|
|
|
@zagrapan
|
|
17.05.2018 17:14 • ® arsat84 |
|
|
Ak spotrebiteľ uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia a bez ohľadu na jeho výsledok všetky náklady znáša predávajúci. Odborné posúdenie môže vypracovať znalec, autorizovaná, notifikovaná alebo akreditovaná osoba, alebo určená osoba. Inak, tento prípad je zamotanejší, keďže kupujúci si ešte nezaplatil žiadnu službu. Či je výrobok t.j. modul v poriadku, to sa dalo zistiť tým, že bolo k dispozícii to promo... Inak, predajca mi oznámil, že radšej vrátil zákazníkovi 36 eur za modul, než by mal mať kvôli tomu takéto obrovské problémy.
Odpovědět
|
|
|
@arsat84
|
|
17.05.2018 11:57 • ® zagrapan |
|
|
a je někde stanovené kdo může být odborný posuzovatel? Máte na Slovensku takovou funkci? Kdo je autorizovaný posoudit tuto konkrétní reklamaci??? Tady nereklamuješ výrobek ale službu!!! Výrobek je v pořádku.
Odpovědět
|
|
|
@zagrapan
|
|
16.05.2018 15:20 • ® arsat84 |
|
|
Pokiaľ predajca neskonštatoval neautorizovaný zásah, alebo používanie výrobku neprimeraným spôsobom, tak iný dôvod v podstate neexistuje. Ale pozor! Ak zákazník uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku, môže byť jeho reklamácia zamietnutá výhradne na základe výsledkov odborného posúdenia!
Odpovědět
|
|
|
@arsat84
|
|
16.05.2018 14:57 • ® zagrapan |
|
|
nechápu větu: "Ak predajca reklamáciu služby odmietne ako neoprávnenú, to je ďalší problém, keďže SOI začne automaticky kontrolu vo veci splnenia informačnej povinnosti..."
Jako prodejce přijmu reklamaci, zamítnu jí, uvedu pro to důvod a tím to končí. Proč by do toho měla vstupovat SOI?
Odpovědět
|
|
|
@zagrapan
|
|
16.05.2018 13:52 • ® arsat84 |
|
|
Predajca tvrdí, že ukončenie proma Plustelka vopred predajcom neavízovala, nevie však ani to, či to promo bolo oficiálne, alebo to bola iba zvyklosť. SOI tvrdí, že zákazník má právo reklamovať tovar a službu počas záručnej doby, predajca musí reklamáciu vždy prijať a následne zdokumentovať jej prijatie a spôsob vybavenia. Ak predajca reklamáciu služby odmietne ako neoprávnenú, to je ďalší problém, keďže SOI začne automaticky kontrolu vo veci splnenia informačnej povinnosti...
Odpovědět
|
|
|
@arsat84
|
|
16.05.2018 12:46 • ® zagrapan |
|
|
A plustelka to promo inzerovala tak, že je to časově omezená akce nebo to prostě od května zrušili?
Odpovědět
|
|
|
@andzuk
|
|
16.05.2018 07:11 • ® arsat84 |
|
|
Určite to myslíš dobre, avšak predajca by mal ďalší problém, pokiaľ by zákazníka posielal na " lampáreň ". Je povinný spísať reklamačný protokol a následne urobiť vyjadrenie k spôsobu vybavenia reklamácie.
Odpovědět
|
|
|
Doplnenie - riesenie je jednoduche
|
|
15.05.2018 19:26 • ® andzuk |
|
|
Odkazal by som dotycneho na linku sluzby: 0650 444 400.
Tak nech sa vyrozprava zo svojho trapenia
Odpovědět
|
|
|
@andzuk
|
|
15.05.2018 12:38 • ® arsat84 |
|
|
Tak to si ma úprimne povedané, dostal. Áno, bola taká doba, kedy bol LUX kódovaný cez DVB - T a tuším aj vrátane ČT bol lákadlom na kúpu modulu. Ak si ale dobre pamätám, nebol to platený program... Bolo to niečo v zmysle, kúp si modul a budeš pozerať ČT a LUX navždy zadarmo...No neber to.
Odpovědět
|
|
|
Casy sa menia, zajtra dovidenia.
|
|
15.05.2018 11:55 • ® andzuk |
|
|
To je nič oproti ľuďom, čo si v minulosti kúpili modul len aby mohli sledovať TV LUX, ktorý je teraz FTA.
Odpovědět
|
|
Celkový počet reakcí: 11 / zobrazují se: 1 ... 11