Vyberiete si lístok, ste v poradí, čakáte a medzitým počúvate sťažnosti zákazníkov na služby a platby. Konečne Vás pozýva 2 a tam mládenec, ktorý pri vete, prosím si kartu Orange SAT, nasadí totálne nechápavý výraz. Opakujem ešte raz, výraz sa nemení, potom mu čosi zapne a povie, že nič takého nemajú, nepredávajú. Oponujem mu, nech si pozrie internet, dám mu zdroje a je v pomykove, beží za staršou kolegyňou, vidno, že ani ona nič nevie, potom sa príde ospravedlniť, že boli na dovolenke a šéf je práve na obede. Radím mu, nech si zavolá kamsi "vyššie", či majú a kedy budú mať SATt kartu. Tvári sa, že volá a odpoveď je, že teraz majú iba pripojenie na internet, SAT kartu nemajú vôbec a nevie kedy budú mať. A nech mu dám číslo, že oni mi zavolajú. Vzhľadom na ďalšiu kopu čakajúcich nervóznych zákazníkov, "určite" kvôli SAT kartám sa poďakujem a zdekujem...
Odpovědět
|